10 ταινίες που αγαπήσαμε την χρονιά που μας πέρασε
10.Another Year
9. Io Sono l’Amore
8.Toy Story 3
7. Lebanon
5. A Single Man
4. Police, Adj.
3. A Serious Man
2. Shutter Island
1. Inception
10 ταινίες που σιχτιρίσαμε την χρονιά που μας πέρασε
10.Dorian Gray
9. The Last Airbender
8. Guilt
7. Skyline
5. From Paris With Love
4. Ο Θάνατος Που Ονειρεύτηκα
3. Vampires Suck
2. The Last Song
1. Goal! III
10 OST που ερωτευτήκαμε την χρονιά που μας πέρασε
10.Chloe – Michael Dyanna
9. Where the Wild Things Are – Carter Burwell, Karen O
8. The Ghost Writer – Alexandre Desplat
7. The Last Airbender – James Newton Howard
6. Io Sono l’Amore – John Adams
5. The King’s Speech- Alexandre Desplat
4.Inception – Hans Zimmer
3.Tron: Legacy – Daft Punk
2.The American – Herbert Grönemeyer
1.Α Single Man – Abel Korzeniowski
10 δίσκοι που ξεχωρίσαμε την χρονιά που μας πέρασε
10.Illumination – Miami Horror
9. Magic Chairs – Efterklang
8. The Courage of Others - Midlake
7. I, Vigilante – Crippled Black Phoenix
5. Swim - Caribou
4. Blood Like Lemonade - Morcheeba
3. The Suburbs – Arcade Fire
2. Dust Lane – Yann Tiersen
1.The Golden Archipelago - Shearwater
2 σχόλια:
Έχω την τύχη απ' τα πυροβολημένα να 'χω δει μόνο αυτά: From Paris With Love, Guilt. (Τυχερός μες στην ατυχία μου υποθέτω..)
Όσο για τη δεκάδα πόσο λάτρεψα που έχωσες το 10 και το 4...
Καλή χρονιά, το λέμε;
Να δεις και τα υπόλοιπα, να ξεστραβωθείς! Οι μαλ... της υπόθεσης είμαστε εμείς?
Κι εγώ τα λάτρεψα, για αυτό και τα έχωσα!
Το λέμε, το λέμε!!!
Δημοσίευση σχολίου